【2022親子好去處】最UPDATED親子戶外活動 (飛索/攀岩/沿繩下降/攀樹/直立板/珍珠導賞)

by Holimood

疫情期間無得帶小朋友出國玩,又想放假帶佢地放放電,但唔知去邊到好?Holimood小編完全明白為人家長既難處,所以我地為你精選左幾個親子戶外活動,有動有靜,總有一個適合你同你既小朋友!

1. 親子團 – 飛索、攀岩及沿繩下降 – 石澳

如果你既小朋友係超級大膽,咁一定唔可以錯過呢個活動啦!

呢個活動有沿繩下降環節及攀岩環節兩個環節,係海邊既山崖上面爬落黎,腳下就係不斷拍打緊既海浪,真係驚心動魄啊,最後仲會有飛索環節,一跳出去就可以飛到去對崖, 絕對係考驗大朋友同小朋友既勇氣啊!

小編跳出去既時候都猶豫左好耐,所以如果成功既小朋友真係好叻叻啊!飛出去既時候可以欣賞到兩崖之間既海天山色,個景色靚到已經唔記得左自己懸掛係半空~ 而且教練會小班教學,清楚講解沿繩下降及攀岩既技巧,只要遵從教練既指導就非常安全好玩啦~

不過要注意活動只係適合8歲或以上既小朋友參與,同埋需要一位至少18歲既家長陪同,保障大家既安全~

立即看: 【石澳】親子團 – 飛索、攀岩及沿繩下降

2. 攀樹體驗 – 西貢北潭涌

如果你既小朋友都係跳跳紮但又無咁大膽既,不如試下攀樹體驗!係專業教練既指導下,加上齊全既安全準備同措施,小朋友就可以盡情放電啦!
大人小朋友可以一同感受空中飛翔帶來的刺激感覺~~

立即看: 【長洲】親子沿繩下降+飛索體驗

3. 全港唯一珍珠導賞團 – 珍珠首飾工作坊西貢

話明動靜皆宜,我地就緊係唔會得攀石攀樹啦!小編宜家就私心推薦呢個珍珠工作坊,行程好豐富架,大家會一齊搭船出海,保證小朋友滿載而歸!導師會先用有趣既方式同小朋友講解珍珠的知識,跟住就會教點樣開貝殼攞粒珍珠出黎,其實啲珍珠都有幾款顔色,開之前可以同小朋友一齊估下係咩顔色先,睇下有無驚喜!

攞到粒珍珠之後家長同小朋友可以一齊動手製作珍珠首飾, 有手鍊、頸鍊等等多款選擇,可以比小朋友盡情發揮小宇宙!最後仲可以用開左既蚌肉作魚弭釣魚,絕對係一個難忘既體驗啊,仲有親子套票,啱曬一家大細 ~

立即看: 全港唯一西貢珍珠導賞團-珍珠首飾工作坊– 露營具租借套餐以及特色住宿預訂平台

4. 兩日一夜露營體驗 (直立板初班+半天生態遊) – 西貢企嶺下

赤洲擁有赤紅的丹霞地貌被譽為「海上丹霞」,故被列入為香港世界地質公園之一。赤洲的岩石內含有大量鐵的礦物,氧化後變成紅色,因此周圍都遍佈了獨特的褐紅色礫岩和粉砂岩,配合蔚藍的海水,整個畫面唯美極了!海水清澈透明,不少人會選擇在赤洲浮潛,你可以清楚看到不同的魚群。下船後的第一個活動便是浮潛體驗,專業教練會教授基本浮潛技巧和裝備的使用。掌握好浮力控制及呼吸技巧後,你便可以自由地在海中浮潛,於海裡用一個不一樣的角度觀看大自然。小編見到海水清澈見底的相片都想即刻去潛呢!

島上還有很多景點十分適合打卡,能夠拍攝出非常特別的照片!除了打卡外也要注意安全,要穿上防跣鞋和帶備防滑手套,因為在行赤洲時有機會要攀爬樓梯、用雙手支撐岩石來爬和走過有刺針的雜草植物,跟住教練的指示就玩得更安心。

立即看: 【赤色島嶼打卡半日遊】赤洲浮潛體驗及生態導賞