【《大叔的愛》取景地點打卡+玩樂行程】

by Holimood

相信大家呢排都一定有追睇《大叔的愛》,唔知大家係支持KK定係牧牧呢?小編係田牧CP粉絲來的〜今個星期就大結局,相信大家都好唔捨得,今日 Holimood 小編就介紹部分劇中的取景地點打卡位及附近的玩樂行程〜希望可以令大家繼續甜落去!

1. 錦田紅磚屋

KK與老婆Francesca第一集的拍拖地點和KK與田田到台灣出差,講述他們到夜市掃街和玩攤位遊戲的場景都是同一個景點,就是位於錦田跳蚤市場「紅磚屋」。

紅磚屋原為蠟蠋工廠,後來改為室內市集。市場每逢周末開放,場內有多間不同風格的小店,當中約有50間小店進駐例如精品店、古董家具店、木器店、花店等等。而且市場裝潢風格別具特色,去打卡都很適合。

#1 元朗 Park Nature 營地

行完紅磚屋去完個偽台灣夜市,可以選擇同成班朋友、家人去露營車過返一晚,咁就真係好似出咗國旅行咁〜

元朗逢吉鄉的PARK Nature露營車,營地位於雞公嶺附近,地方不算太大,但露營車外有一大片草地,放電一流,一家人一班朋友跑跑跳跳一定夠。

車內有齊雙人床、碌架床、洗手間、雪櫃、熱水煲等等。露營車內更設有私人洗手間,乾淨衛生,而且有提供吹風機!

木屋Party Room

想過一個忘我開心的夜晚,小編強烈推薦加租呢個木屋Party Room。木屋Party Room(5:30PM-11PM),房間最多可容納20人,更會提供多款Board Games、麻雀,足球、 KTV影院等等。


立即看: 【Park Nature- 5小時晚間木屋派對房 (Park Nature) 】 – 露營預訂平台

2. The AIR空中花園-The ONE

牧牧同KK為咗田田鬧交個個好靚的露天花園位於尖沙咀THE ONE的The AIR空中花園。花園是免費入場,所以大家可以隨時上去望到同田田一樣咁正的維港景色,係到打卡影靚相再post Instagram,tag埋田田牧牧,真係諗起都興奮。

地點:尖沙咀彌敦道100號The One 16樓

3. 中環摩天輪

田田 I Love You!!相信睇到呢一幕一定會記得KK拎住束大玫塊對田田大叫I Love You,呢個場景一啲都唔陌生,就係係中環的摩天輪。不論是示愛表白定談心,不少劇集都會選擇別個咁浪漫象徵的地點!

地點:中環民光街33號

#1 陸上衝浪滑板(Surfskate)課堂

同朋友如果諗住黎中環打卡〜日頭不坊可以去join下陸上衝浪滑板課堂。

陸上衝浪滑板課堂是為改善滑浪技巧而設。在無浪/ 不下水的情況下幫你操練滑浪技巧。衝浪滑板與滑浪相似,它有助於改善平衡,助你提升進階滑浪/wake surf技術。如 bottom turns, top turns, pumping。

如你剛想學習在浪壁上做動作, 衝浪滑板堂對你滑浪上有好大幫助。 教練會針對你的期望及能力來制定課堂內容。咁特別的體驗快啲孖住朋友一齊報,夜晚再去摩天輪打卡。

立即看: 【陸上衝浪滑板(Surfskate)課堂 】 – 衝浪滑板預訂平台

4. 赤柱黃屋

赤柱黃屋是田田牧牧拍拖的地方,呢個是赤柱酒吧街最搶眼的酒吧餐廳,是香港的三級歷史建築,整個建築以帆船做設計。顏色好鮮豔,打卡影相一流〜

地點:赤柱赤柱大街88號

#1 赤柱-單人獨木舟/ 雙人獨木舟/ 直立板租借

打完卡可以同朋友一齊去玩獨木舟/直立板,赤柱正灘景色優美,環境舒適,好適合體驗直立板同划獨木舟睇風景~ 同埋赤柱有多架巴士和小巴可以去到,好方便!

玩完仲可以係赤柱周圍走走,短暫逃離繁忙都市!快啲約埋一家大細同朋友一齊盡情享受無添加嘅藍天白雲同水清沙幼嘅海灘!獨木舟同直立板最近都係大熱的水上活動,如果想體驗不坊係赤柱試下。


立即看: 【赤柱- 單人獨木舟/ 雙人獨木舟/ 直立板租借 】 – 獨木舟/直立板租借預訂平台

5. 大澳棚屋遊船河

水上棚屋更是必定不能錯過的獨特景觀,每一間棚屋透過木棧道就可以去到隔壁家,每一户關係都很親近,可以感受到他們友好的鄰里之情,充滿漁村風情。

大澳有很多特色小食,甜品小食例如沙翁、蝦醬豬肉餅、茶粿、爆餡花生糯米糍等等,掃街食到飽完全無問題!可以好似田牧咁一齊食同一串魚旦,真係好sweet阿〜

#1 大澳歸田園居 豪華房

玩完食完就租返間酒店嘆下休息下,小編推薦以下酒店比大家,有不同主題的套房可選。

呢間係豪華房,房間設計素淨典雅,務求令客人感覺尤如居家般自在舒適。房間有開揚露台眺望大涌,欣賞不一樣的大澳風貌。附近可享用大澳美食和各式海鮮,更可報團觀看中華白海豚。

立即看: 【大澳歸田園居 豪華房】 – 大澳特色住宿預訂平台

查看更多:
離島度假住宿
水上活動
SUP 直立板
度假屋