【港版偽旅行 – 馬爾代夫出走篇】

by Holimood

去馬爾代夫通常玩小島,見到馬爾代夫水清沙幼,棕櫚樹搖籃和水上棧道都覺得好有畫面。簡直係所有女孩子打卡的夢想。疫情搞到離唔開香港,但香港人每日都想出走去抖下氣,滅不了大家想去旅行的心癮。

Holimood 小編幫大家止下痕,plan個在香港的偽馬爾代夫之旅比大家。等你係香港都可以好似渡假咁,可以黎一場說走就走的旅行〜

1. 日間豪華雙體帆船 8小時航海之旅

望住馬爾代夫啲相,隔住個mon都feel到個絕美景致,小編唯有帶大家去一趟法式夢幻航海之旅解一解癮。呢架Lagoon 450F 真係無得彈架,裝潢設計無論內外都一樣咁奢華,好似真係去咗馬爾代夫到渡假咁〜

Lagoon 450F是一艘法國豪華雙體帆船品牌,船隻最多可容納15人,船長會帶你遊歷香港的各個秘景。用一種全新的角度去感受自然的美好,享受出海旅行的快樂。

船上設有兩間連浴廁客房、多功能廚房,可在船上煮食,另有免費SUP Board及打卡造型水泡,盡情享受海上玩樂。無論廚房或是船頂的設計都是十分奢華整潔,好似示範單位一樣咁靚!係任何一個角落到影都係打卡位,上到船一定有相比你post到呃like ><

除了觀海,欣賞一望無際的日落美景也是到馬爾代夫的指定動作。很多人都會在帆船觀賞,可以平躺在甲板上的浮網曬日光浴。與朋友們在船上chill住傾下計,飲杯酒嘆件cake,真係有種去渡假的感覺〜比你離開煩囂的鬧市,在船網上享受日光浴,放鬆身心。

立即看: 【SL01D Lagoon 450F 日間豪華雙體帆船 8小時航海之旅 】 – 豪華雙體帆船以及特色住宿預訂平台

2. 西貢獨木舟加浮潛體驗

#1 香港後花園-西貢

去到馬爾代夫一定離唔開玩水的,馬爾代夫是「世界級潛水勝地」,要數最佳潛水勝地之一必定是香蕉崖(Banana Reef),由於這裡能見度頗高,故此可以看到不少海洋生物。香港也有水像玻璃一樣清的潛水地方,有著香港後花園之稱的西貢是玩水的必選地點,同朋友一齊玩獨木舟及浮潛是個很特別的體驗〜

教練會在陸上教授基本安全知識及獨木舟知識,然後就比你嘗試去划行,同朋友一齊嘗試新體驗最好不過。在西貢海下嘗試最潮的水上活動,包你玩到盡興!

在海上划獨木舟,再在海裹用一個不一樣的角度觀看大自然,學習基本海洋生物知識,有靚景打卡同時又可以學到獨木舟知識!

玩完獨木舟教練就會教大家浮潛,西貢水清沙幼,水質真係好好,小編一路浮潛的時候都被啲水質震撼到,真係好清啊!假日比自己親親大自然真係唔錯。

立即看:
【西貢-獨木舟加浮潛體驗班 】 – 獨木舟&浮潛遊以及特色住宿預訂平台
戶外及運動

#2 潛水天堂-綠蛋島

西貢一直享有「潛水天堂」的美譽,蘊藏八十多種的珊瑚、二百多種魚類!特別係綠蛋島,個到啲水清到好似玻璃咁,啱晒浮潛睇魚仔同珊瑚! 不妨去體驗一下。

專業潛水領袖會講解如何佩戴呼吸管及眼罩,浮潛要注意的事情,記得要留心聼教練講嘅野,避免意外發生~ 同埋因爲潛水船去到綠蛋島會擱淺,所以客人會轉乘小艇再開始浮潛。

浮潛完咗回程時,潛水船會經過綠色景點橋嘴島,客人可以在船上遠眺這個香港聯合國教科文組織世界地質公園!

立即看: 【綠蛋島浮潛打卡一日游(連cafe消費卷) 】 – 浮潛遊以及特色住宿預訂平台

3. 白腊生態浮潛遊日程

大家可以報呢個行程由朝玩到晚,活動將按浮潛先後次序分組,客人會隨機安排分爲上午浮潛組別A或下午浮潛組別B。

客人將會乘坐專業潛水船出海,隨團由專業導遊接待,並由PADI專業潛水領袖講解潛點特式、浮潛理論、海洋生態、浮潛裝備使用及安全守則等,整個浮潛過程均有潛水領袖照顧。而且行程已包括所需的浮潛裝備 & 平安保險10萬(包括2019冠狀病毒病保障),確保玩得開心又放心。

白腊灣有好多魚群,只要落到水就會睇到一群群魚游過~  望住張相小編淨係諗起一句歌詞「看著那海龜水中游,慢慢的爬在沙灘上,數著浪花一朵朵」。

#打卡景點

浮潛完後就是自由活動時間,各位可以到處周圍影相打卡。白腊灣水清沙幼,周圍都係一輻畫~ 見到眼前的景色,所以煩惱一掃而空,讓人只想全程投入於這個隱世秘境~


立即看: 【西貢-白腊生態浮潛一天遊(包農村風味自助式午餐)】 – 白腊生態浮潛預訂平台

查看更多:
獨木舟
SUP 直立板
戶外及運動
一日遊及私人包團

相關文章:
【2021沙灘好去處】5大必去推介|靚景沙灘及附近住宿和活動
2021香港夏日刺激水上活動 | Surfing大比拼
【2021香港好去處】市區都可以上山下海 三大戶外刺激體驗(獨木舟|直立板瑜伽|激流溪降)