【粉嶺一日遊-激流溪降之旅】

by Holimood

平時好少介紹新界區的活動,小編今日就介紹下粉嶺有咩好去處。帶大家去吃喝玩樂,仲有個刺激體驗介紹比大家,就係激流溪降。作為好動既大家,相信對戶外活動一定唔會抗拒!Holimood 帶大家一路去親親大自然,一路去體驗數之不盡的戶外活動,一定適合你地。

1. 隱世美景-白茅草平原

黎到粉嶺,絕對不能錯過白茅草平原,它位於粉嶺坪輋的坪洋村。自茅草平原可能是全港最大的白茅草田,茅草通常在3-4月時間盛開,常見於平原地區。但於這段時間去都可欣賞一大片茅草海。

想影到啲打卡靚相,係黃昏時候拍攝會更漂亮。會影到一大片黃金色的白茅草海。

粉嶺白茅草田前往方法

1. 可於粉嶺港鐵站乘坐52K小巴至坪輋九記士多落車進入坪原路。
2. 乘坐79K巴士上水/粉嶺出發,於坪原路下車。

2. 坪輋壁畫村

行完白茅草田就一定會經過坪輋壁畫村,經過九記士多後轉左走入坪原路便可看到壁畫村。村內的建築物各有特色,有各式各樣的圖案。

建築物上的色彩繽紛的圖案,打卡真的一流,無論你在任何一個角落拍攝都很美麗。

交通前往方法

1.乘坐52K小巴至坪輋九記士多落車進入坪原路。

3. 打卡cafe- 前粉嶺裁判法院

繼續跟住小編去打卡,前粉嶺裁判法院是三級歷史建築物,曾經是電影《無間道II》和電視劇《警界線》等的拍攝場地,現已變成香港青年協會領袖學院。

古蹟內有法庭設施、拘留室等場景,可以在這裹拍一些具懷舊特色的打卡照。做個留念都好嘛〜

添飲咖啡館

古蹟的地下有間文青打卡cafe叫「添飲咖啡館」,主打輕食和多款咖啡。

打完卡落去cafe到嘆個tea飲杯咖啡真係好〜cafe環境好清靜,又舒服,但提提大家餐廳唔接受walk-in,是預約制度,如果要去的朋友記得用WhatsApp訂座。

地址:粉嶺馬會道302號地舖
電話:67599141

4. 激流溪降體驗

激流溪降唔知大家有無試過呢,呢個體驗活動新奇好玩,Holimood 提供了激流溪降課程,教練會在課程上教授基本溪降下降技術以裝備使用介紹。 課程有教學多年及經驗豐富的教練,絕對適合不同程度既參加者,就算係第一次嘗試既初哥都唔洗擔心,保證為你帶來難忘既體驗!

立即看: 【粉嶺-激流溪降體驗 】 – 激流溪降以及特色户外活動預訂平台

查看更多:
親子家庭活動
攀岩
戶外及活動