【2022元朗一日遊好去處】必去推介

by Holimood

同屋企人、朋友、情侶平時放假係市區黎黎去去都係去戲院睇下戲,行下商場咁,啲活動黎黎去去都無乜新意好悶,不如親親大自然體驗下户外活動。Holimood 為你搜羅元朗多個户外活動,等小編私心推薦幾個必去推介比大家〜

#1 元朗有機菠蘿園農莊

有機薈低碳農莊是全港首個草泥馬樂園,園內有多元化的玩樂設施、教學工作坊、摘水果、親親動物作生招牌,吸引你同親朋好友一齊玩下草泥馬。黎呢到玩一日都可以好盡慶。

園內有3隻山羊及6隻兔子,可以比你同小動物接觸下,小動物好痴身。

農場以有機菠蘿園為主題,頗有特色,大家可以即場製作菠蘿小食,例如在酥脆的菠蘿包中加入新鮮菠蘿、菠蘿雪糕球及牛油。另外也可以學習DIY製作鳳梨酥,可以拎黎做手信。

園內有多個打卡位,同完草泥馬/小動物玩完之後,又可以自製DIY鳳梨酥,同朋友係到玩足一日就啱。

交通:鄰近西鐵錦上路站A出口步行約5分鐘
營業時間:星期一至日 10am – 6pm

#2 BeeBeeFarm 小蜜蜂農莊

BeeBeeFarm位於八鄉錦上路,那裡環境清幽空氣清靜,大家可以來這裡親親大自然,遠離煩囂,感受自由恬靜寫意生活,放慢生活節奏。

園內有多種可愛小動物,各位可以體驗餵飼活動,而且園內每日3:00 p.m. 會有蜜蜂小教室,負責人介紹蜜蜂如何採花蜜,大人小朋友都有機會嘗試採摘新鮮蜂蜜,是一個難忘的體驗!

立即看: 【元朗-小蜜蜂農莊5米觀星營 】 – 觀星營以及特色住宿預訂平台

#3 日落最佳位置-下白泥

下白泥位於香港新界西北的元朗流浮山,在香港睇日落的最佳位置!由元朗市中心搭小巴到下白泥大約需時三十分鐘。呢到環境清幽,都有不同的綠色小植物,溪流附近更會發現彈塗魚等~

呢到睇日落的位置真係一流,係拍照打卡的好去處,但大家唔好掛住影相,可以放低所有電子產品用心去感受大自然。日落時間每天都不同,小編建議大家出發前上網睇定日落時間,咁就唔會錯過咗。

睇完日落,可以去返流浮山到食海鮮,個到多款海鮮選擇,可以自選烹煮方法,煎炒清蒸你想點都有!

#4 懶人露營推薦

#1 白泥生態保育農莊

去完白泥睇完日落,駕車大約十分鐘可以黎白泥生態保育農莊。位於香港最西北面的元朗流浮山,屬私人收費營地,同時亦是是香港的自然及野生動物保護區和生態觀光的大熱地點 !

營地為露營新手或想體驗露營的家庭/情侶/朋友提供一站式服務,可以租用露營套裝或自備營帳,也可租用燒烤爐, 並放置你的食材到營內的共用冰箱。

立即看: Natural Garden-元朗下白泥汽車露營

#2 綠活城鄉 Green Lohas (錦上路)

綠活城鄉位於元朗錦上路港鐵站旁邊,步行2-3分鐘即可抵達,地理位置方便。同時一樣可欣賞醉人的日落美景。

農莊種滿有機農作物和果樹,營地夠空礦,你可以自備野餐布同美食黎舖係草地到打卡,同時又感受下大自然!另外營地可以租借燒烤爐,令你玩足全日chill返一晚。

立即看: 【綠活城鄉 Green Lohas (錦上路)】 – 新界, 營地及營具出租

#3 BeeBeeFarm 小蜜蜂農莊

小蜜蜂農莊最吸引之處就是有星空營,對觀星熱愛者來說是絕對不能錯過,可以在營帳內躺在床上透過獨特天窗設計欣賞壯麗星空美景,用身體和心靈去擁抱大自然。那裡環境裝修得超浪漫,可以瘋狂在這裡打卡呃like了!

營地有多款特色的早午晚餐,例如有精美的ALL DAY BREAKFAST,午餐有東南亞特色美饌,晚餐可訂購燒烤套餐,$388 二人餐已包括風味碳爐燒烤 (已包碳爐),訂購燒烤包最少需三天前預訂。


立即看: 【元朗-小蜜蜂農莊5米觀星營 】 – 觀星營以及特色住宿預訂平台

查看更多:
露營營地
營具出租
親子家庭活動
Glamping 及露營