近年受疫情的影響下,相信大家都去了唔少次酒店staycation,今次讓Holimood小編為你介紹2021香港Glamping攻略,讓你遠離市區煩囂,走進大自然,兩手fing fing體驗不一樣的本地遊!

首站為你介紹位於大嶼山的貝澳露營車 – JK Club.

營地坐落於貝澳沙灘邊,香港第二高的山峰鳳凰山後,毗鄰老人山芝麻灣郊野公園,背山面海,風景超美~ 絕對是打卡首選!

貝澳露營車203 中型家庭露營車(4-5 人)

貝澳露營車總共有三款不同大小的營車:
貝澳露營車小型露營車」(2人)一張雙人梳化床
貝澳露營車中型家庭露營車」(2-4人) 一張雙人床+一張雙人梳化床
貝澳露營車中型家庭露營車」(2-5人)一張碌架床+一張雙人梳化床 +一張單人梳化床

營地可以帶寵物,但就不能住在營內。

貝澳露營車 中型家庭露營車 (2-5 人):

露營車內設有Wi-Fi寬頻上網、景觀天窗、雙人梳化床、雙人床/碌架床、淋浴式洗手間、冷暖空調、枕頭被鋪、電熱水煲、吹風機、毛巾拖鞋及基本餐具等等,另外有免費Board game提供,或可付費租借麻雀及唱k神器。

按此了解更多 中型家庭露營車款 (2-5 人): https://bit.ly/36155ky

小型露營車 (2人)

貝澳露營車301 小型露營車 (2人)

2人露營車雖然麻雀雖小,但五臟俱全! 車內設備足以媲美酒店,有Wi-Fi、電視、雙人床、開放式廚房、雪櫃、冷暖氣系統等,還有獨立洗手間呢~

營地更細心提供USB叉電頭和數支消毒酒精噴霧,讓客人有一個安心愉快嘅露營體驗!

按此了解更多 小型露營車 (2人): https://bit.ly/3p5RPmd

貝澳露營車 – 營地環境

營地範圍內有大草地及各種不同的活動設施:

營地還有其他配套服務,包括餵飼山羊與小羊群互動合照:

還可以參觀營內農場及體驗有機耕作等:

貝澳露營車營地鄰近貝澳沙灘,由營地步行去貝澳沙灘,只需短短5至8分鐘路程,客人便能欣賞日落美妙景色,更可打卡留念!

貝澳露營車 – 營地晚餐

到了晚餐時間,客人可加購營地BBQ套餐,在戶外享受BBQ樂趣!

營地更細心照顧到素食客人,特設純素BBQ燒烤包。特別配上自家種植蔬菜,給你一個獨一無二又健康的素食燒烤!

貝澳露營車近期推出全新爐具,包括有炭爐砂煲和鐵板!

凡訂購兩份BBQ餐以上嘅客人,將免費使用全新煮食用具~
若是自攜BBQ食物的話,客人額外可付$300租用燒烤設施及煮食工具,包括:燒烤枱一張、燒烤炭、網、燒烤夾、蜜糖; 附加煮食工具:炭爐、煲、炭爐用鐵板卡式、爐連氣、邊爐煲

讓客人體驗炭爐煮食,一嘗野外煮煲仔飯同打邊爐,仲可以做鐵板燒!

今個冬天限定的素食喇沙西洋菜煲,客人只要預訂了BBQ餐或租用煮食工具,營地會為您更改沙律為素食喇沙西洋菜煲,讓你有一個暖笠笠嘅冬天~

營地仲有提供荔枝柴火(季節限定),煮完嘅食物仲有陣陣迷人炭火香氣! 小編都流曬口水~

貝澳露營車 – 早餐

到咗早晨時間,客人可以借用營地爐具煮自家製早餐,加上美麗的大自然做背景,造就了一個心曠神宜的露營車早餐!

唔想咁麻煩自己煮?可以去附近嘅新輝茶室食早餐,餐廳為露營車客人特別設計了三款素食早餐 :

如果呢三款特色素食早餐未夠滿足? 新輝茶室仲有All Day Breakfast,每逢星期一仲有Green Monday 自助午餐,好味之餘仲款式多多!

新輝茶室

食飽飽叉足電之後就可以繼續玩轉貝澳! 附近就有芝麻灣郊遊徑,起點和終點同設於十塱營地,由於這條郊遊徑環繞芝麻灣半島幾乎一周,大家可以在不同路段俯瞰貝澳灘、鹹田村及長沙等海岸勝景!一邊行山,一邊看海,甚是滿足。

芝麻灣郊遊徑入口

立即看:JK Club 貝澳露營車

參考價錢:
小型露營車 (2人):$1,399(星期一至四)$1,699(週五六日)
中型家庭露營車 (2-5 人):$1,999(星期一至四)$2,499(週五六日)
BBQ套餐 (可轉純素燒烤套餐):$168(星期一至日)(最少需預訂兩人份量)

價錢只做參考,一切以 Holimood.com 網站價錢作準。

地址:大嶼山貝澳老圍村20 D
電話:59746324
預訂網址:https://bit.ly/3p5RPmd