【Battle各區獨木舟大比拼】

by Holimood

1.抵玩之選-西貢單人獨木舟/ 雙人獨木舟租借

教授基本安全知識、獨木舟划行技巧及基本覆舟後處理,獨木舟好容易掌握,就算係新手或係不諳水性既人都可以玩!平日租借單人獨木舟先$100,非常抵玩!

立即看: 【西貢-單人獨木舟/ 雙人獨木舟/ 直立板租借】 – 獨木舟

2. 離島之選-長洲單人獨木舟/ 雙人獨木舟租借

如果去長洲玩獨木舟的你,要留意返租用人士需要略懂游泳技術,並需具有曾經使用獨木舟及SUP直立板相關經驗。但租借價錢就略貴,時租一小時就要$80。

立即看: 【長洲-單人獨木舟/ 雙人獨木舟/ 直立板租借】 – 獨木舟

3. 家庭樂之選-長洲三人獨木舟

三人獨木舟需要由2位成人及1位小童操作,啱晒一家大細玩!全家同心協力划一隻艇出海,共聚天倫之樂,係家庭樂之首選。獨木舟係由美國進口,採用高質靚料,顏色又鮮豔,用嚟打卡影相就啱晒!獨木舟上2個座位上更設有舒服既坐墊,為你帶嚟舒適既水上體驗,咁就划足幾個鐘都唔怕攰啦!

立即看: 【長洲-三人獨木舟租借】 – 獨木舟租借

4. 隱世靚景之選-赤柱單人獨木舟/ 雙人獨木舟租借

赤柱都有得玩獨木舟!赤柱正灘景色優美,環境舒適,好適合體驗划獨木舟睇風景~ 同埋有多架巴士和小巴可以去到,好方便!專業教練教授基本獨木舟划行技巧及基本覆舟後處理。但租借價錢就略貴,時租一小時就要$100。

玩完仲可以係赤柱周圍走走,附近有啲bar,可以同成班朋友chill下,短暫逃離繁忙都市!

立即看: 【赤柱- 單人獨木舟/ 雙人獨木舟/ 直立板租借】 – 獨木舟

5. 交通便利之選-馬鞍山單人獨木舟/ 雙人獨木舟租借

屯馬線新開,各位來往港九各區更快更方便,在烏溪沙站出口行約12分鐘就有水上活動玩。教授基本安全知識、獨木舟划行技巧及基本覆舟後處理,獨木舟好容易掌握,就算係新手或係不諳水性既人都可以玩!價錢都十分相宜,玩半日只需$80!

立即看: 【馬鞍山-單人獨木舟/ 雙人獨木舟/ 直立板租借】 – 獨木舟

6. 欣賞日落之選-烏溪沙單人獨木舟/ 雙人獨木舟租借

烏溪沙一樣有得玩,相信鄰近市區都會係大家其中一個考慮因素,在烏溪沙站出口行約十分鐘就有水上活動玩。第一次玩都唔緊要,有專業導師教授基本技巧及基本覆舟後處理,而且大家更加可以欣賞到日落美景,就算係新手或係不諳水性既人都非常岩玩!價錢都十分相宜,玩半日只需$100!

立即看: 【烏溪沙-單人獨木舟/ 雙人獨木舟/ 直立板租借】 – 獨木舟

7. 生態遊package之選-大埔獨木舟慢遊大埔汀三角

成個Package 包了教練教授獨木舟認識及控制技巧,以及水上安全知識,接著參加者可自行練習及正式開始獨木舟旅程,之後課程會帶你划船去紅樹林生態遊和遊覽馬屎洲。 每人只需$650就可以玩全日!

立即看: 【大埔-獨木舟慢遊大埔汀三角】 – 獨木舟

8. 【西貢吊鐘洲】吊鐘洲攀岩+ 獨木舟穿洞團

吊鐘洲位於西貢滘西洲以南的一個島嶼,是其南端有一斷岩叫「金鐘岩」,體驗包括: 野外攀岩, 獨木舟穿洞, 景點導賞 1-2個*視乎時間距離而定。立即嘗試最潮的水上活動,包你玩到盡興!(每個家庭需有最少一位十八歲以上家長陪同參與,八歲或以上的小朋友便可參加),假日一家大細去玩的確是一個唔錯的選擇,而且有教練指導。1人$980 2人起$1880。

立即看: 【西貢吊鐘洲】吊鐘洲攀岩+ 獨木舟穿洞團

查看更多:
獨木舟
SUP 直立板
水上戶外運動
一日遊及私人包團

相關文章:
【2021沙灘好去處】5大必去推介|靚景沙灘及附近住宿和活動
2021香港夏日刺激水上活動 | Surfing大比拼
【2021香港好去處】市區都可以上山下海 三大戶外刺激體驗(獨木舟|直立板瑜伽|激流溪降)