真・水果雪條

by Holimood
長洲水果冰棒

真・水果雪條

冬天涷冰冰,最好就同你另一半黎一個Ice Lolly Challenge.

而天寒地涷嘅天氣,我竟然發現長洲嘅洲啤工房門口有人排隊買雪條。於是我就去試一試呢條水果雪條。

密瓜味水果雪條 $12

密瓜味水果雪條 $12

唔好講味道,淨係外型已經夠討好,青色密瓜配橙黃蜜桃,仲有朵奇異果花喺中間。四個字:賞心悅目。

材料有新鮮密瓜、蜜桃、菠蘿同奇異果。真係好Fresh,無糖無色素。一啲都唔甜,咬落水果道非常清甜。啱晒去邊都要食水果嘅我。(小提示,由於雪條太涷,建議等3, 4分鐘先食味道會更好!)

呢個自家制嘅真・水果雪條其實人氣一直高企,係店內最熱賣嘅雪條,如果你要我用12蚊黎考慮食一杯超artificial 嘅M記麥旋風定係呢條真・水果雪條。

我諗我啞都識答你係後者。

當我讚完看鋪姐姐啲雪條後而又知道我係holimood 嘅小編後,立即熱情送多以下2支雪條俾我⋯⋯影相。

西瓜味水果雪條 $12

西瓜味水果雪條 $12

除左密瓜打汁做Base, 仲有西瓜汁。材料一樣。(未食,等大家Comment)

冰水果串 $20

冰水果串 $20

冰水果串($20),材料有提子,西瓜,菠蘿,密瓜,蜜桃。其實味道同雪條差唔多,但啖啖果肉,實在係爽。但天氣實在太涷,大家小心食到痴住條脷。再次溫馨提示,等3, 4分鐘先食,味道更佳,更安全。

洲啤工房

地址:長洲東灣道16號