迎接陽光與海灘!租冷氣南非營,全包任玩水上活動!

呢啲天氣有少少熱,間唔中有少少涼,最啱親親大自然。話說以前PND玩行山好多年,露營堅係要揹60L背囊,帶埋爐、Gas、食物、衫、水、營等等攀山涉水,真係諗起都覺得好重!而家想潮住做文青去露營?朋友唔推介俾PND,我都唔知原來而家帶基本裝備就可以輕輕鬆鬆露營架喇!
「浪高長岸 Long Coast Seasports」位於大嶼山長沙下村,係一個有13間營嘅營區,又係一個水上活動中心!呢度訂一晚營,就可以任玩水上設施!
講到最潮營地,當然唔少得PND鐘意嘅南非營!
亮點南非營,4個大營就會share公共洗手間(2間)同浴室(3間)。
營外更有大型彈床,大人任彈唔嬲,當然都要小心安全啦!
營外有BBQ爐,基本只帶日常用品同食物就可入住。
營內有電制、冷氣、防蚊網、床鋪等基本設施,鐘意乾淨嘅朋友都覺得幾乾淨,戶外嚟講係幾唔錯!
彈床前面仲有繩索滑行,好爽!
喺南非營放低行李後,就可以帶齊裝備出海大玩特玩水上活動喇!
沙灘仲設有兒童版彈床,會有網圍住,小朋友唔使驚彈彈吓墮地,咁就自然更安全啦!
設有lockers,潮友可以安心擺放私人物品!
救生衣、風帆、滑浪板等設備齊全。
埸地有香港最Top嘅菲籍教練駐場及教學,唔識慢慢學到識!
準備!長沙泳灘多數吹偏東風同西南風,浪潮唔算好勁,啱哂玩風帆、小型帆船、印第安獨木舟、衝浪,
仲有好啱初學者玩嘅淺灘衝浪板(PND呢啲唔驚跌嘅最啱玩)仲有近年勁hit嘅風箏滑水!
識滑浪嘅潮友一定可以喺長沙大展新手,呢度有多款花式滑浪板租借,非常方便!
唯一有少少美中不足之處就係日落方位較偏,想睇日落嘅潮友,大澳碼頭觀賞點應該會更佳。
搵夠一大班朋友、莊員上下全體或一家大細姨媽姑姐(隔離營成30人��),夜晚可以搞返個BBQ party!
場地提供嘅係西式可調式炭燒爐,可以將肉食放喺鐵架上面用明火直接燒,潮友可以帶定錫紙同煎Pan作生炒 / 煮麵用。
炭方面,如果喺埸地買2包炭或以上就會包埋開爐,唔使自己透爐透到躁底。
食物就可以喺東涌街市買定,營內雖然無雪櫃,但可以租雪種同冰箱保冷!
雖然埸地有大光燈設備,潮友都不妨帶備營燈,煮食同處理食材時會更方便!
半溶芝士棉花糖脆包、牛扒、胵翼、waffle、金菇肥牛卷、茄子、蕃茄、朱古力香蕉、菠蘿、海鮮都係PND嘅燒烤首選食材!
枝裝酒方面,如果自攜,場地可能會收取$40/枝的費用,想帶酒嘅潮友就唔好太明目張膽喇~!
潮友可以帶埋睡袋嚟邊瞓邊玩,夜晚玩吓camp fire、彈吓結他、玩吓light painting(記得帶腳架)、數吓星星(超多星星)玩吓card game都幾浪漫!
Re-U?營地見啦!
 
浪高長岸 
確實地址:大嶼山長沙下村 29 號
參考收費:每個營 $2150(適合8-10人或以上)
水上設施可獨立租用
查詢電話:35680824
Whatsapp:54039901
(喺果度一次過可以睇哂營車同營仲有渡假屋,同訂埋)
營業時間: 星期一至五 10:00-日落;星期六、日及公眾假期 09:00-日落
點去: 由東涌市中心起步,搭新大嶼山巴士 11 號喺長沙下村站落車,向前行1分鐘落斜即到。
車程:約 20分鐘
的士收費:~$65-$75