長洲小狗和服店 - My Ki Dog

by Holimood

長洲小狗和服店 - My Ki Dog

狗仔衫一直係唔少狗主同狗仔扮靚最唔少得嘅一環,拜年過聖誕呢D大時大節新衫就一定唔少得。但你又見過著和服嘅狗仔未!? 長洲呢間寵物時裝店多年來吸引左好多遠洋過海嘅狗仔黎呢道訂做和服。

My Ki Dog

My Ki Dog

My Ki Dog 除左喺狗界享負盛名外,呢個門面都係長洲一個著名景點。

DSC03069

鎮店之寶 KiKi 屹立呢個玻璃櫃多年,而且經常打坐禪修。入定之後完全不受塵世嘅打擾。好多遊客都會以為她是狗娃娃。所以店主Elaine特別向各位路人遊客重申KiKi是一頭貨真價實的真狗仔。

DSC03058

長洲明星狗 KiKi

KIKI的真面目,她是長洲名符其實的明星狗。

DSC03057

甫踏入店內就見到好多好靚嘅和服成衣。布料源自日本,全部都是店主自家設計及縫製!!!ALL  MADE IN HK!而呢道嘅和服只係店內嘅冰山一角。

DSC03062

近看衣服造工非常精細,可見店主心靈手巧。

DSC03063

除了成衣外,Elaine也提供訂造狗仔衫的服務,所以無論係芝娃娃抑或拉布拉多都可以喺度 Shopping.

DSC03067

除左衫之外,店內都有好多其他狗仔嘅 accessories,好多都係好日系嘅狗仔STYLE!唔洗去日本買,黎長洲就可以!

DSC03066 DSC03061

DSC03060

除左西施狗 KiKi 之外,KiKi成日都會有狗朋友黎探佢,而貴婦SaSa 就係常客,佢熟到喺舖頭入面都有佢地嘅專屬地盤。

DSC03059

SaSa係一隻超級嗲的貴婦,如果下次入去你要準備有一顆被佢溶化嘅心哦。

DSC03064

而照片牆上就掛滿了模特兒的作品,原來連畢業袍都會做!!而且是非常非常火熱的款式,下年畢業的同學記得早幾個月來長洲訂做啦!

帶得狗仔入黎長洲,緊係要同狗仔度下假啦!而長洲都有唔少可以俾狗仔住嘅度假屋

地址:長洲新北社街30號地下

營業時間:不定啦 (先打電話畀Elaine查詢一下: 51354777)

網址:www.mykidog.com (已經有ONLINE STORE 啦!)