長洲懷舊糕點-新照記

by Holimood
長洲 新照記

懷舊風味 – 新照記

因為傳媒的大量報導,作為羊群一員的我當然不免俗地來了長洲的新照記尋找回憶中的糕點,購買期間跟新照記的婆婆及姐姐們有了以下的對話:

DSC04078

我:「你哋成日都好多雜誌介紹,好出名喎,我朋友好鍾意食你啲芝麻糕架。」

婆婆不忍失笑:「其實我哋開左十幾廿年,係呢幾年先多人識咋嘛。」

我:「你哋除咗啲糕之外,聽講啲特大雞脾,$25 一隻嗰啲都好出名架喎!」

姐姐繼續說:「啲雞脾賣咗咁多年都無人講,係呢排先多人嚟買,其實咪又係嗰啲雞脾。其實啲野好唔好食係啲人寫出黎咋嘛。」

那一刻我完全醒過來,簡直一言驚醒夢中人。當我驚魂未定之際,也不忘買糕點回去孝敬父母。

於是我就再問:「咁你覺得你呢度最好味係乜嘢呢?」

姐姐猶疑了兩秒,指著以下的芋頭糕。

長洲 新照記 芋頭糕

新照記 芋頭糕

由食物說到度假屋,東灣路多年的變遷,還有我家鄉的芋頭糕。不知不覺間便花了十多分鐘來買兩件簡樸的芝麻糕。

新照記其實除左芝麻糕外,仲有紅荳糕、桂花糕、馬豆糕、綠豆糕、南瓜糕、馬蹄糕、紫米糕……總之都係懷舊系列的糕點。

 DSC04076 DSC04075

齒頰間留下的味道不只是甜味,是古早味。糕點的味道不是我此行的重點,而是尋找童年所吃過的﹑慢慢被時間沖淡的味道。

地址:長洲東灣道18號
電話:2986 9006