Sawadee Club 長洲小手信之選

by Holimood
Sawadee Club Cheung Chau

Sawadee Club 長洲小手信之選

Sawadee Club 一聽就知道是一間主打泰式手工藝品的小店。主打泰式手工平安手繩,衣飾,拖鞋。

DSC03081-2

IMG_2670

小店主打嘅平安手繩全部由泰國入口,老闆話沖涼游水都唔會甩色,同大陸貨無得比。價錢由$6至$10

咁多年都無加過價,仲要有過百款可以慢慢揀。

DSC03088-2

黎到長洲一定要買番條,極有小島風情。

DSC03087-2

但 Sawadee Club 令我最難以忘懷嘅唔係又平又靚嘅手繩,而係鎮店之寶”肥老闆”。

Sawadee Club 肥老闆

Sawadee Club 肥老闆

小店入面全部貨品都係肥老闆定期到泰國親手揀選。而佢嘅服務更加係獨步長洲。

DSC03089-2

無錯,就係以肥老闆專業嘅Fashion Sense 幫你襯色。只要一俾佢望到你嘅膚色,佢就可以用九秒九嘅時間幫你搵到條至Match 你嘅平安手繩。

DSC03079-2

老闆見我黑黑實實,兩下就拎左條充滿巴西風情嘅手繩幫我帶起。陽剛味即時提升十倍。

DSC03082-2

除左襯手繩,肥老闆襯衫都頗有心德。而佢手持嘅呢件就係泰國入口嘅純綿T-shirt, 老闆叫我摸摸衣料,果然一如佢所講很柔,很白,很舒服。

同HXM 嘅 T-Shirt 真係有分別,佢仲拍曬心口話呢D衫唔焗唔起粒,國貨無得比。可惜當日見唔到有啱我Size, 如果唔係我都已經買番件。

DSC03085-2

而老闆手上呢隻拖鞋亦唔係一般嘅拖鞋。傳說有好多番頭客特登番黎買。你地又見唔見到有D乜野特別呢?哈哈。

DSC03092-2

唔止男裝,女裝都有,其實成間舖D野都非常沙灘feel!

DSC03093-2

連民族袋款同背囊都有得賣,價錢都好抵!入長洲記得黎探下肥老闆啦!

莎嘩哋Club Sawadee Club

地址:長洲新興街69號地下

電話:97484846